shadou


Lempl Mechanik a díra v silnici

03.02.2010 09:27

Není třeba dlouho chodit kolem horké kaše ,Nového zaslouženého brumlu jsem pořídil ,zběžně prošel mě známá místa potíží -hlavně na přední nápravě- a hurá na cesty auto projelo za rok a půl spoustu krásných ,ale i méně lákavých míst . Vše bez potíží a překvapení .

Jednoho krásného dne jsem projel opravdu zákeřnou dírou a neštěstí se zrodilo. Na pravé straně jsem urazil zadní tlumič z jeho uložení do ramene a v tu dobu se projevila špatná práce jakéhosi mechanika který špatně dotáhl šroub na uložení a nechal prostor pro to co se dělo dál. Šroub naložené auto dlouho neunesl a praskl Nivo zapracovalo a dofouklo tlumič na maximum,ten se opřel o poloosu hadice niva se dostala na kolo kde se během okamžiku prodřela ,auto keclo na prdel a tím se dojezdilo .Nemocného brumlu sice zdárně ošetřili kluci u Pupiků a zase brázdí silnice ,jen mě  zůstala pachuť v puse při vzpomínce na tuto příhodu a znovu se vrátila při opravě přední nápravy kde jsem našel prohozená ramena –Levé za Pravé a na opak ,Rada a ponaučení je: není radno spoléhat na servis a i uznávaného mechanika který je také jen člověk a najdi servis kde to není jen o zaměstnání a oškubání zákazníka 

Děkuji Pupici a věřím že jsem našel ten správný servis

 

 

—————

Zpět