shadou


Brumla jede na BALATON 2011

17.08.2011 23:13

20110813_119.jpg

Letošní rok se sice mělo jet jinam , ale zaměstnavatel mě poněkud doběhl a já nemohl jet do již zajištěného letoviska.
Nelituji ,jel jsem rád. Cílem letošní cesty se stalo Maďarské městečko Balatonfüred.
trasa Kolín-Jihlava-Brno-Bratislava-Győr-Balatonfüred /cca 478Km. Cesta je příjemná pokud zapomenete na horor zvaný D1.
Jako alternativu můžete zvolit trasu Kolín-Jihlava-Znojmo-Wideň-Győr-Balatonfüred/ cca 485Km ale o hodinu delší než první trasa.
Na Slovensku v Maďarsku a popřípadě v Rakousku potřebujete dálniční známku. Slovenskou jsem měl koupenou od kamaráda předem , Maďarskou jsem kupoval přímo na hranicích.Cesta jak jsem již psal není špatná. V Čechách a na Slovensku ,ale nenajdete moc odpočívadel.V Maďarsku to je o něco lepší. Hlavně jsou čisté a upravené, na rozdíl od našich odpočívadel. Pěknou Maďarskou dálnici jsem si užil jen krátce. Státovka sice něco pamatuje ,ale je v poměrně dobrém stavu. Krajina kolem cesty je zajímavá a osádka má na co koukat.Městečko Balatonfüred je pěkné a každý si tam najde to svoje. Hudba ,tanec,sport,plachtění,procházky,Kola,... nebo můžete jen odpočívat.

Cestou tam, nám na Slovensku začalo pršet a tak jsme fotky téměř nedělali.

 

20110813_4.jpg

20110813_123.jpg

zde naleznete další obrázky pro inspiraci

www.fzcars.estranky.cz/fotoalbum/jen-tak-k-pokoukani/balaton/

20110813_31.jpg

 

 

 

—————

Zpět